Lektoriranje spletne strani
Kako poteka lektoriranje spletne strani
Lektoriranje spletne strani lahko poteka na dva načina. Prvi je, kakor vsa druga besedila, v Wordovi (ali kateri podobni) datoteki. Druga možnost pa je neposredno z omogočenim dostopom do spletne strani.
Razlika je, za kakšno vrsto spletne strani gre. Tako imenovana predstavitvena spletna stran se lektorira smo enkrat. Če pa je to portal, spletna trgovina ali kaj podobnega, kjer se vsebina pogosto posodablja, dodaja in spreminja, je potrebno lektorirati vsako novo objavo.
Spletne strani se med seboj razlikujejo po obsegu, namenu in vrsti. Elementi spletne strani so poleg besedila še slike, videi, animacije, kanvasi …, ki lahko prevladujejo nad besedilom. Namen spletne strani je, da z njo predstavimo sebe, svoj izdelek ali svojo dejavnost. Obiskovalca mora s svojo vsebino pritegniti hitro in ga tudi zadržati dlje časa.
Lektoriranje vsebine spletne strani se od lektoriranja drugih vrst besedil razlikuje v tem, da je treba upoštevati ključne besede. Preden se lotimo lektoriranja se je potrebno z naročnikom dogovoriti o tem, na katere ključne besede moramo biti pozorni v posameznih podstraneh ali objavah - kolikokrat se ponovijo in ali morajo biti v osnovni obliki, torej v imenovalniku, ali tudi v drugih sklonih.
Urška Škvorc
profesorica slovenščine
E-pošta: info@spletno-lektoriranje.si
Telefon: 031 485 859